Hygge stało się ostatnio bardzo modne i całe szczęście, bo takich dobrych modnych zjawisk powinno być więcej. Krytycy mówią, że hygge to kolejny chwyt marketingowy, który ma nas zmusić do wydawania pieniędzy na drobnostki, ale każdy kto...
Jesienią, wieczory stają się naprawdę długie i chłodne, wiec chętnie spędzamy je w domu. Nic w tym złego, bo po letniej aktywności przyda się lekkie zwolnienie tempa życia. Staramy się więc ocieplić wystrój domu, wyjmując z szaf miękkie pledy, układamy więcej poduszek na...
LOHAS, czyli Lifestyle of Health and Sustainability – jest to określenie grupy konsumentów (stworzone przez marketingowców), dla których jednym z najważniejszych kryteriów przy podejmowaniu decyzji zakupowych jest odpowiedzialna konsumpcja oraz respektowanie przez producenta...
Charakterystycznymi cechami dla estetyki wabi-sabi są: asymetria, surowość, prostota, dostępność, skromność, intymność (czujemy zażyłość z rzeczami przechodzącymi z pokolenia na pokolenie). W wabi-sabi lubimy prostolinijność i widoczny upływ czasu odbijający się na rzeczach...
Wielu osobom może wydawać się, że wszyscy je lubią. Czy tak jest rzeczywiście? Młodym ludziom z pewnością wystarczy zapewnienie "jesteś spoko" i szerokie grono przyjaciół, także tych wśród społeczności internetowej. Ci nieco bardziej tradycjonalni wolą znajomych w realu,...