Charakterystycznymi cechami dla estetyki wabi-sabi są: asymetria, surowość, prostota, dostępność, skromność, intymność (czujemy zażyłość z rzeczami przechodzącymi z pokolenia na pokolenie). W wabi-sabi lubimy prostolinijność i widoczny upływ czasu odbijający się na rzeczach...
Hygge stało się ostatnio bardzo modne i całe szczęście, bo takich dobrych modnych zjawisk powinno być więcej. Krytycy mówią, że hygge to kolejny chwyt marketingowy, który ma nas zmusić do wydawania pieniędzy na drobnostki, ale każdy kto...
LOHAS, czyli Lifestyle of Health and Sustainability – jest to określenie grupy konsumentów (stworzone przez marketingowców), dla których jednym z najważniejszych kryteriów przy podejmowaniu decyzji zakupowych jest odpowiedzialna konsumpcja oraz respektowanie przez producenta...
Okazuje się, że można żyć w ciągłym strachu, że właśnie coś Cię omija, znowu nie pójdziesz na trendy imprezę, nie poznasz najświeższych ploteczek lub poznasz je z opóźnieniem, nie będziesz widywana w TYM miejscu, gdzie przecież "każdy" musi być. Jeśli opisany stan jest...