Opublikowany przez: ULA 2012-07-02 09:02:14
3. Pamiętaj, że masz prawo do reklamacji! Kupując wycieczkę nawet po obniżonej cenie tzw. first albo last minute masz możliwość składania reklamacji na takich samych zasadach jak w przypadku zapłacenia za usługę pełnej stawki. Wycieczka, mimo że kupiona z różnymi bonusami, jest pełnowartościową usługą, dlatego każdą nieprawidłowość warto reklamować. Warto jednak pamiętać, że cena takiej wycieczki może się zmienić z uzasadnionych przyczyn do 21 dni przed jej rozpoczęciem.
Na reklamację nieudanej wycieczki masz aż 30 dni od dnia jej zakończenia. Zgubiony bagaż, brak obiecanego widoku na morze, gorszy standard hotelu, a nawet hałas w nocy – takie nieprawidłowości też można reklamować. W oszacowaniu odszkodowania pomocna będzie tzw. tabela frankfurcka. Na jej podstawie np. za awarię klimatyzacji w hotelu cena może spaść nawet o 20 procent.
Pokaż wszystkie artykuły tego autora
Nie masz konta? Zaloguj się, aby pisać swoje własne artykuły.