Ale się uśmiałam jak ten tytuł przeczytałam...
Agencja Red8 Advertising jest odpowiedzialna za kreację najnowszej telewizyjnej kampanii reklamowej marki Karmi z portfolio Carlsberg Polska. Spot telewizyjny ma charakter wizerunkowy i skierowany jest do spełnionych, ambitnych kobiet, które godzą życie zawodowe z prowadzeniem domu. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy PHD Media Direction.
Spot telewizyjny skierowany jest do kobiet powyżej 35 roku życia i został zrealizowany z przymrużeniem oka. Miotła, symbol związany z sabatem czarownic, została metaforycznie przedstawiona jako narzędzie służące bohaterce i jej koleżankom do przeniesienia się ze świata rzeczywistego do magicznego ogrodu.
 
             
            


 
                     
		 
		


 
                     
		 
		 
		
 Jutro se kupie ....
 Jutro se kupie .... 
		

 
                     
		 
		 
                     
		 
		 - a ja pijam tylko te "cudeńko" odkąd pojawiło się na naszym rynku...
 - a ja pijam tylko te "cudeńko" odkąd pojawiło się na naszym rynku...
 
                    


 
                     
                     A, że jestem czarownicą (a raczej wiedźmą) to wiem już od dawna. Mój kochany mi to ciągle powtarza.
 A, że jestem czarownicą (a raczej wiedźmą) to wiem już od dawna. Mój kochany mi to ciągle powtarza. 
		 
		 
		