Ale się uśmiałam jak ten tytuł przeczytałam...
Agencja Red8 Advertising jest odpowiedzialna za kreację najnowszej telewizyjnej kampanii reklamowej marki Karmi z portfolio Carlsberg Polska. Spot telewizyjny ma charakter wizerunkowy i skierowany jest do spełnionych, ambitnych kobiet, które godzą życie zawodowe z prowadzeniem domu. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy PHD Media Direction.
Spot telewizyjny skierowany jest do kobiet powyżej 35 roku życia i został zrealizowany z przymrużeniem oka. Miotła, symbol związany z sabatem czarownic, została metaforycznie przedstawiona jako narzędzie służące bohaterce i jej koleżankom do przeniesienia się ze świata rzeczywistego do magicznego ogrodu.
 
             
            


 
                     
		 
		
 
                    


 , bo wnuczkę już mam
, bo wnuczkę już mam 
 
                     
		 
		 
                    
 
		
 
		