Niekompetecja ludzi w biurach obsługi klienta, to poprostu...wrrrr
Jak można dostać dwie zupełnie różne odpowiedzi na to same pytanie, w tej samej firmie w zależności do którego z konsultantów sie dodzwonisz. A jednak to możliwe. Czy nie moga ustalić jednej , tej właściwej wersji????
1
usunięty użytkownik
2009-07-06 14:20:36
6 lipca 2009 14:20 | ID: 34337
Wrrr... skąd ja to znam?? Walczę właśnie z tutejszym Biurem Obsługi Klienta TV kablowej.Kilka dni mineło i kilka wygadanych godzin zanim się jako tako porozumiałam z nimi. Masakra. Dopiero jak przestałam być grzeczna i zaczęłam zapisywać sobie dane osób z którymi rozmawiałam - doszłam do porozumienia. Nikomu nie życzę takich wrażeń.
2
usunięty użytkownik
2009-08-21 14:25:41
21 sierpnia 2009 14:25 | ID: 44630
Dziś też mieliśmy taką sytuację. Ta sama firma ubezpieczeniowa policzyła nam zupełnie inną stawkę. Raz przez telefon, a raz u nich w biurze. Pani twierdziła, że korzystają z tych samych kalkulatorów.
3
usunięty użytkownik
2009-08-21 14:27:33
21 sierpnia 2009 14:27 | ID: 44632
Dlatego czasem warto być upierdliwym i żądać wszystkiego na piśmie.
Familie.pl – Internetowa Społeczność Rodziców. To Portal dla rodziców tworzony przez rodziców. Szczegółowy
opis ciąży – tydzień po tygodniu, fazy porodu – przełam swój strach i nie bój się pytać. Na specjalnym forum
dla rodziców znajdziesz rozwiązania wszystkich swoich problemów. Nasi eksperci – lekarze, prawnicy i wielu
innych za darmo udzielają porad dla rodziców. Ślub i wesele, Ciąża, Rodzice – to tylko niektóre tytuły
naszych serwisów. W każdym z nich znajdziesz coś dla siebie. Przyłącz się do nas!