Opublikowany przez: Familiepl
Przekonaj się, jak w ciągu niespełna roku MedFood Group pozyskała dla swoich usług i produktów jedną z największych baz klientów na polskim rynku health & wellness. Sprawdź, jak zbudowała zasięg na poziomie ponad 3 mln wizyt miesięcznie oraz jak wykorzystuje R&D i nowe technologie do budowania przewagi na rynku health & wellness. Zainwestuj w spółkę, która w najbliższych miesiącach zadebiutuje na Giełdzie Papierów Wartościowych.
Wykorzystując solidną bazę klientów oraz zbudowany w ciągu niespełna roku zasięg ponad 3 mln wizyt miesięcznie, ugruntowaną pozycję eksperta na rynku dietetyki i silny trend na zdrowy styl życia, w IV kwartale 2019 r. MedFood Group uruchomi produkcję fit słodyczy. Będzie to pierwsza linia produktów żywnościowych marki MedFood.
Zespół badawczo-rozwojowy MedFood od listopada 2018 roku opracowuje receptury i procesy technologiczne 10 produktów spożywczych specjalnego przeznaczenia. Będą one skierowane do osób, które dbają o linię i chcą być fit, a także cierpią na nietolerancje pokarmowe i jednostki chorobowe, takie jak: cukrzyca, miażdżyca, nadciśnienie, problemy z gospodarką hormonalną, choroby autoimmunologiczne, jak również nowotwory. W dalszych etapach ekspansji spółka wprowadzi do sprzedaży kolejne linie produktów, nad którymi obecnie pracuje Centrum Badań i Rozwoju MedFood.
Sprzedaż zdrowej żywności rozszerzy i dopełni działalność spółki - zaoferuje klientom słodycze i przekąski, które będą „dozwoloną przyjemnością”. Produkty dostarczą wartościowych, naturalnych składników i jednocześnie nie będą wywoływać niepożądanych skutków.
MedFood wypełni lukę na rynku żywności, na którym brakuje „prawdziwych”, zdrowych i szybkich przekąsek. Spółka wyróżnia się nie tylko dużą bazą klientów, ale także doskonałą znajomością problemów i potrzeb współczesnych konsumentów, a to daje produktom MedFood przewagę już na starcie sprzedaży.
Projekt MedFood wyprzedza konkurencję także dzięki rozbudowanym, własnym kanałom dystrybucji, które będą wykorzystane do sprzedaży fit przekąsek. Żywność sygnowana marką MedFood będzie również dostępna w największych sieciach handlowych w kraju i docelowo za granicą.
Pokaż wszystkie artykuły tego autora
Nie masz konta? Zaloguj się, aby pisać swoje własne artykuły.