Opublikowany przez: alanml 2010-04-06 17:15:37
Dave to w rzeczywistości David Pollard, Brytyjczyk, który zniszczył swoje małżeństwo nawiązując romans z Modesty - postacią z cyberprzestrzeni. Amy istnieje naprawdę i nie potrafi wybaczyć mężowi internetowego skoku w bok. Poznała Dawida na internetowym chacie i wie jak łatwo przenieść uczucia z wirtualnego świata do prawdziwego życia. Amy chce rozwodu. I trudno dziwić się jej decyzji, bo choć przygoda miała miejsce w wirtualnym świecie, a jej bohaterką jest wirtualna kobieta, to zdaniem Amy mąż ją okłamywał i dopuścił się prawdziwej zdrady.
Second Life jest miejscem, gdzie każdy może być tym, kim zapragnie i wyzbyć się kompleksów. Każdy gracz tworzy swoje wirtualne alter ego, któremu nadaje dowolne cechy wyglądu. Postaci chodzą do pracy, umawiają się na randki, mają przyjaciół, zawierają małżeństwa i rozwodzą się. A dzięki specjalnemu oprogramowaniu mogą również uprawiać cyberseks. W świecie, gdzie wszyscy są atrakcyjni, nie ma żadnych zobowiązań i można nie mieć zahamowań, łatwiej jest bezkarnie spełniać swoje fantazje i dostarczać sobie silnych bodźców seksualnych.
Często zdarza się, że początkowo niewinna zabawa on-line z czasem przeradza się w prawdziwy romans. Jak podaje „Neewsweek”, znany polski seksuolog prof. Zbigniew Izdebski oszacował, że ponad jedna trzecia internautów mających znajomych w sieci spotkała się przynajmniej raz z którymś z nich w świecie rzeczywistym. Natomiast niemal co czwarta osoba uprawiała później z tym znajomym seks. Może więc słusznie się martwimy, kiedy nasz partner nie może oderwać się od komputera i utrzymuje kontakty z „nieistniejącymi” kobietami?
Second Life (SL) – częściowo płatny, wirtualny świat, udostępniony publicznie w 2003 roku przez firmę Linden Lab, mieszczącą się w San Francisco, założoną przez Philipa Rosedale'a – byłego dyrektora ds. technicznych firmy RealNetworks. Świat Second Life znajduje się na wielu serwerach, zarządzanych przez Linden Lab. To połączenie serwerów zwane jest "siecią" (ang. grid). W kliencie gry zawarte są narzędzia, umożliwiające użytkownikom (nazywanym mieszkańcami – ang. residents) modyfikację świata SL oraz uczestniczenia w jego wirtualnej gospodarce. Pod koniec sierpnia 2007 roku, według oficjalnych danych, zarejestrowanych było ponad 9 mln graczy, z czego około 1,5 mln aktywnych w ciągu ostatnich 60 dni.
Second Life to nie tylko wirtualne znajomości czy romanse. To mozliwość zarabiania pieniędzy, pozyskiwania klientów do świata rzeczywistego, mozliwość reklamy. Z wielu źródeł wynika, że duże firmy mają pracownika który prowadzi ich biznes w wirtualnym świecie Second Life.
przy pomocy w-spodnicy.pl
Pokaż wszystkie artykuły tego autora
oaza09 2010.04.07 10:31
a ja pierwszy raz słyszę o second life
Malwinka 2010.04.07 10:28
Słyszałam o second life , ale nie grałam w to. Nie lubię takich gier, szybko mi się nudzą. A po zatym skoro mam realną rzeczywistośc i jest mi w niej dobrze, to po co mi wirtualna? Panuj nam sloneczko ☺
Debris 2010.04.06 21:53
jakiś czas temu było głośno o tym rozwodzie o którym pisałaś w artykule! dla mnie to zdrada jak każda inna w rzeczywistym świecie! jakoś mnie nie ciągie do tego typu "gier" chociaż masz rację familie jesd dla mnie takim drugim swiatem ale to jest bardziej rzeczywiste niż second lifeTrzeba umieć iść słoneczną stroną życia....
Nie masz konta? Zaloguj się, aby pisać swoje własne artykuły.