Opublikowany przez: ULA 2013-03-11 11:19:28
IV Międzynarodowe Targi Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka CZAS DZIECKA to najlepsze miejsce na prezentację tego co „służy” dziecku, produkowane jest dla niego i z myślą o jego potrzebach.
Targi CZAS DZIECKA, które odróżnia od innych podobnych imprez ich biznesowy charakter, to największe branżowe wydarzenie w Polsce. Przyczynili się do tego wystawcy, wśród których znalazło się wiele znanych firm i marek oraz rekordowa liczba 2500 fachowych zwiedzających - grupą docelową tej wystawy są osoby z branży producentów, importerów, właścicieli sklepów oraz sprzedawców.
To właśnie tej grupie – fachowcom z branży – dedykowane są 2 pierwsze targowe dni. Trzeci dzień był otwarty dla szerokiej grupy odwiedzających: rodziców, przyszłych rodziców i dzieci.
Ostatniego dnia imprezy, przewidzianych było mnóstwo atrakcji. Dzieci mogły spędzić czas bawiąc się samochodzikami, dużymi klockami, szaleć na dmuchanych zamkach a także uczestniczyć w warsztatach plastycznych.
Ponadto Klub Mam przygotował wyjątkowe zajęcia zarówno dla rodziców jak i dzieci – tworzenie zabawek recyklingowych, zajęcia multisensoryczne – dotykowe, słuchowe, węchowe, smakowe.
Z myślą o rodzicach zaplanowano porady położnej, psychologa, coatcha rodzicielskiego a także pokaz i warsztaty bezpiecznego noszenia w chustach i nosidłach miękkich. Tego dnia targo odwiedziło 3 500 rodziców i dzieci.
Zatem w sumie targi CZAS DZIECKA przez trzy dni zwiedziło aż 6000 osób!
- Kielce stały się w tym roku miejscem spotkań naszej branży, ale nie tylko pod względem ekonomicznym, handlowym, biznesowym, pragmatycznym.
Chodzi o miejsce, które integruje środowisko, gdzie przyjeżdża się nie tylko na kontraktacje, ale również po to, żeby spotkać się ze znajomymi, porozmawiać o interesach, ale również o ciekawostkach i nowinkach w środowisku – podsumowała Aldona Matla, menadżer targów w Branży Dziecięcej.
Poza ekspozycją produktów te targi to również szkolenia i spotkania branżowe. Wśród nich w 2013 roku znalazły się się m.in. takie tematy jak e-handel.
Uczestnicy warsztatów dowiedzieli się, jak łączyć sprzedaż internetową z prowadzeniem tradycyjnego sklepu, jakimi metodami analizować konkurencję działającą w sieci i które cechy pozwalają wyróżnić się w internecie.
Prelegenci omówili również najczęściej powtarzające się błędy popełniane przez osoby rozpoczynające handel online.
Osobom chcącym zgłębić tajniki e-sprzedaży polecaliśmy również dzień drugi, który to dotyczyć będzie przede wszystkim zagadnień związanych z korzystaniem z konkretnych narzędzi, takich jak porównywarki cen, aukcje internetowe i newslettery.
Omówione zostały również wyniki badania procesu zakupowego w polskich e-sklepach, prowadzonego metodą eye tra-ckingu (polegającą na śledzeniu ruchów gałek ocznych respondentów podczas przeglądania stron WWW).
Pokaż wszystkie artykuły tego autora
Nie masz konta? Zaloguj się, aby pisać swoje własne artykuły.