Opublikowany przez: familie 2007-12-04 14:49:48
Nasz system dostosowany jest tak, by działał na wszystkich komputerach i we wszystkich przeglądarkach. Mimo to czasem niektóre ustawienia psują nam szyki. Jeśli natrafiasz na jakiś problem, prześledź poniższe wskazówki.
Udaje Ci się zalogować, lecz wciąż pozostajesz wylogowany:Jeśli udaje Ci się zalogować, a mimo to, gdy próbujesz korzystać z narzędzi lub stron wymagających zalogowania, pojawia się komunikat mówiący, że nie jesteś zalogowany. Oznacza to błąd w ustawieniu „Cache/Plików tymczasowych” w Twoim komputerze lub Proxy jest wyłączony. Dopilnuj, by "Cache/ Pliki tymczasowe" ustawione były na "automatyczne" lub "Sprawdzaj każdorazowo przy odwiedzinach strony". Zdarza się często, że podobne problemy powoduje źle skonfigurowany Proxy. Zamień go na inny lub usuń całkowicie z ustawień przeglądarki.
Serwerem Proxy jest zazwyczaj komputer używany do zapamiętywania stron, po których się surfuje, po to aby szybciej móc je przeglądać. Może jednak przysparzać problemów przy przeglądaniu stron interaktywnych, jak np. Familie.pl. Wiele takich serwerów zostało źle skonfigurowanych, tak iż zapamiętują strony dynamiczne, których właściwie nie powinny zapamiętywać, np. gdy po zalogowaniu podają Twoje dane personalne. Jeśli problemem jest to, że przez cały czas jesteś wylogowany, sprawdź, czy Proxy w ustawieniach Twojej przeglądarki jest aktywny. Sprawdź funkcjonalność swej przeglądarki tutaj:
https://www.familie.pl/Information/session_test.php
W niektórych przypadkach nawet lokalne programy zabezpieczające zainstalowane na Twoim komputerze, mogą zatrzymywać logowanie, np. Norton Internet Security lub inne spersonalizowane zapory ogniowe.
Nie masz konta? Zaloguj się, aby pisać swoje własne artykuły.