Opublikowany przez: Familiepl
Zapraszamy już 26 i 27 września do Hotelu Renaisannce w Warszawie, gdzie praktycy z branży dziecięcej zaprezentują case study z obszaru marketingu i sprzedaży produktów i usług dla dzieci i rodziców. To już ostatnia chwila by dołączyć do wydarzenia.
To już trzecia edycja konferencji w całości poświęconej branży dziecięcej. Skoro mowa o dzieciach, nie możemy zapomnieć o rodzicach, w końcu to oni podejmują ostateczne decyzje zakupowe, kształtują charaktery i gusta swoich pociech. Dlatego w agendzie znajduje się m.in. prelekcja poświęcona roli współczesnego ojca a także panel dyskusyjny z udziałem dzieci, ich rodziców i dziadków.
Gość specjalny konferencji Otylia Jędrzejczak opowie o tym jak motywować dzieci, młodzież i rodziców. Mistrzyni Olimpijska w pływaniu pojawi się również w panelu dyskusyjnym, w którym kontynuowany będzie temat aktywizowania dzieci i młodzieży.
Coraz bardziej świadomi konsumenci szukają nowych, lepszych produktów, sprawdzają ich jakość, skład i pochodzenie. Szczególną wagę przykładają do tego młode mamy, to one już podczas ciąży dokładnie i wnikliwie zapoznają się ofertami wielu marek. Jest to również moment, w którym coraz więcej kupują online m.in. zakupy spożywcze dla całej rodziny. Wymagania młodych mam zwiększają się wraz ze wzrostem świadomości dotyczącej nowych, lepszych produktów, ich jakości, składu i pochodzenia. Marki powinny zaspokoić te potrzeby poprzez ciekawy przekaz, a producenci oferować dobre produkty, by w tym konkurencyjnym otoczeniu uzyskać przewagę. Wyzwaniem dla sprzedawców jest wykształcenie umiejętności kompetentnej sprzedaży produktów specjalistycznych.
- Rynek produktów oraz usług dla dzieci i rodzin zmienia się bardzo dynamicznie. Trend eko bardzo mocno wpłynął na skład żywności dla dzieci żywności, czy też produkcję zabawek i ubranek. Promowanie walorów edukacyjnych wśród najmłodszych i całych rodzin to również pomysł firmy spoza branży. Podczas Kids Products Forum będziemy mówić o ważnych kierunkach rozwoju w branży dziecięcej, nie zabraknie także inspiracji, które pobudzą nie tylko dziecięcą wyobraźnię – mówi Patrycja Chudzińska, Project Manager Kids Products Forum.
Swoją wiedzą z zakresu branży dziecięcej podzielą się również: Gianluca Migliorisi (Artsana), Maria Deskur (Egmont Polska), Karina Opalińska (ABC Kid), Adam Cygal (Gatito), Monika Chmielińska (PSBZiADz), Kacper Bednarczyk (Avionaut), Aleksandra Dąbrowska (Spin Master) i Agnieszka Kałduńska (Trefl).
Podczas wydarzenia będzie również mowa o najnowszych trendach na rynku, strategii liderów oraz najlepszych przykładach zagranicznych firm, które są bardzo dobrym benchmarkiem. Szczegóły agendy konferencji znajdą Państwo na stronie: http://kids-marketing.pl/
Pokaż wszystkie artykuły tego autora
Nie masz konta? Zaloguj się, aby pisać swoje własne artykuły.