Opublikowany przez: Redakcja Familie Redakcja Źródło artykułu: materiały prasowe 2022-02-01 15:03:28
Autor zdjęcia/źródło: mat. partnera artykułu
Międzynarodowa marka Anex wraz ze studiem AR FFFACE.ME i brytyjskim ilustratorem Panem Woodym Woodsem zaprezentowała pierwszy na świecie wózek dziecięcy z filtrem rozszerzonej rzeczywistości. Air-X Woo pomaga dzieciom aktywnie przyglądać się ilustracjom na wózku i wchodzić z nimi w interakcję podczas spaceru za pomocą AR. W ten sposób rozszerzona rzeczywistość zamienia zwykły wózek w wielką zabawkę lub statek kosmiczny, który można zwiedzać razem z rodzicami.
Air-X Woo ma design przyciągający wzrok, a filtr Instagram FFFACE.ME pomaga ożywić kosmiczny wzór ilustratora pana Woody'ego Woodsa w rzeczywistości rozszerzonej. Tak więc w Air-X Woo jest 3 kosmitów, którzy potrafią robić salta, unosić się w powietrzu, poruszać się i mrugać. Ponadto można je łatwo założyć na rękę lub odłożyć z powrotem na ilustrację. Producenci podkreślają, że to pierwszy „żywy” wózek AR na rynku.
„Air-X Woo to wózek spacerowy dla dzieci w wieku od 0 do 4 lat, z którym łatwo wejść w interakcję. AR daje dodatkowy poziom percepcji, dzięki czemu podczas spaceru dziecko może poznawać kosmitów i rozwijać własną wyobraźnię” — skomentował Anex.
Ilustratorem tego projektu został pan Woody Woods, dyrektor artystyczny z Wielkiej Brytanii, który od ponad 8 lat rysuje w stylu doodle. Artysta współpracował również z Dr Martens, BBC, Marks and Spencer, Next, a jego błyskotliwe i odważne ilustracje zdobyły miłość fanów na całym świecie.
„Jestem tatą od trzech i pół roku i to jest niesamowite. Ale jak większość rodziców wiem, że jest to też bardzo wymagające. Chciałem więc stworzyć projekt, który będzie zabawny i wciągający. Więc kiedy wychodzą na spacer, mogą się uśmiechać, mogą się pośmiać. Nie chcę czegoś zbyt poważnego. Wiem, jak ważną rolę wózek odgrywa w życiu z małymi dziećmi i chciałem stworzyć projekt, który będzie zabawny zarówno dla dzieci, jak i ich rodziców. Bardzo podobał mi się pomysł, by grupa małych kosmitów przyłączyła się do was podczas wspólnych przygód i wszystkie możliwości opowiadania historii, jakie mogą Wam zapewnić” — skomentował pan Woody Woods.
„Uwielbiamy eksperymentować i zawsze szukamy fajnych sposobów na urozmaicenie naszych projektów. Portfolio Woody'ego zachęciło nas do stworzenia tych ilustracji doodle. Na początku planowaliśmy po prostu stworzyć wzór wózka, ale gdy lepiej poznaliśmy Woody'ego, zdaliśmy sobie sprawę, że jest on super charyzmatyczny i ma swój własny styl. To dość niespotykane i po prostu nie mogliśmy przepuścić takiej okazji. Tak więc nasza współpraca przerodziła się w pełnoprawną współpracę AR", - skomentował Anex.
* Anex to międzynarodowa marka wózków i akcesoriów dziecięcych, której misją jest uczynienie rodzicielstwa fajnym. Marka pomaga rodzicom nie zatracić się w nowej roli, a dzieciom poznawać świat w komforcie i bezpieczeństwie.
* FFFACE.ME - ukraińskie studio, które tworzy filtry na Instagram/Snapchat/TikTok, projekty augmented reality oraz wirtualnych influencerów dla międzynarodowych klientów na całym świecie.
* Pan Woody Woods jest ilustratorem i dyrektorem artystycznym mieszkającym w Manchesterze. Współpracował m.in. z Dr. Martens, BBC, Marks and Spencer, Next.
Pokaż wszystkie artykuły tego autora
Nie masz konta? Zaloguj się, aby pisać swoje własne artykuły.