Opublikowany przez:
Kasia P.
2018-02-22 14:40:28
Autor zdjęcia/źródło: mat. promocyjne River Island@ Pinterest
Kiedy patrzymy na kolorowe zdjęcia radosnych dzieciaków z niepełnosprawności jesteśmy przekonane, że takich kampanii i sesji powinno być więcej. Dzięki nim społeczeństwo łamie tabu i oswaja nadal trudne tematy. Ostatnio coraz więcej firm, np. ostatnio Gerber w którego kampanii wziął udział Lucas z zespołem Downa, decyduje się na promowanie różnorodności. Także marki odzieżowe chętniej zatrudniają modeli plus size, czy osoby o różnych kolorach skóry. Cieszymy się z nowego trendu zapraszania do kampanii dzieci z niepełnosprawnościami i mamy nadzieję, że takich kampanii będzie coraz więcej.
Modele marki River Island to m.in. 10-letnia Lois Groom, która urodziła się z rzadkim zespołem delecji chromosomu 18q, 6-letnia Cora Bishop z zespołem Downa oraz 5-letni Teddy Berrimanem, który ma porażenie mózgowe.
Marka postawiła na niecodzienną kampanię z okazji swoich 30-tych urodzin. Hasło przewodnie kampanii głosi: „etykiety są na ubrania, nie na dzieci”.
Pokaż wszystkie artykuły tego autora
Nie masz konta? Zaloguj się, aby pisać swoje własne artykuły.
Nie masz jeszcze konta na familie.pl?
Załóż je już teraz!