Opublikowany przez: Kasia P. 2018-02-22 14:40:28
Autor zdjęcia/źródło: mat. promocyjne River Island@ Pinterest
Kiedy patrzymy na kolorowe zdjęcia radosnych dzieciaków z niepełnosprawności jesteśmy przekonane, że takich kampanii i sesji powinno być więcej. Dzięki nim społeczeństwo łamie tabu i oswaja nadal trudne tematy. Ostatnio coraz więcej firm, np. ostatnio Gerber w którego kampanii wziął udział Lucas z zespołem Downa, decyduje się na promowanie różnorodności. Także marki odzieżowe chętniej zatrudniają modeli plus size, czy osoby o różnych kolorach skóry. Cieszymy się z nowego trendu zapraszania do kampanii dzieci z niepełnosprawnościami i mamy nadzieję, że takich kampanii będzie coraz więcej.
Modele marki River Island to m.in. 10-letnia Lois Groom, która urodziła się z rzadkim zespołem delecji chromosomu 18q, 6-letnia Cora Bishop z zespołem Downa oraz 5-letni Teddy Berrimanem, który ma porażenie mózgowe.
Marka postawiła na niecodzienną kampanię z okazji swoich 30-tych urodzin. Hasło przewodnie kampanii głosi: „etykiety są na ubrania, nie na dzieci”.
Pokaż wszystkie artykuły tego autora
Nie masz konta? Zaloguj się, aby pisać swoje własne artykuły.