Opublikowany przez: Monika C. Źródło artykułu: materiały prasowe Lansinoh 2020-07-16 14:19:44
Autor zdjęcia/źródło: Photo by Dave Clubb on Unsplash
Lansinoh Laboratories, światowy lider na rynku produktów wspierających karmienie piersią, ogłasza rozpoczęcie kampanii „Prosto z serca #wspieramMamy”. Data rozpoczęcia kampanii – 1 sierpnia, zbiega się z obchodami Światowego Tygodnia Karmienia Piersią i Światowego Miesiąca Świadomości na temat karmienia piersią. Poprzez akcję marka Lansinoh pragnie uczcić i docenić wysiłek każdej karmiącej Mamy.
„Kampanią Prosto z serca #wspieramMamy chcemy zwiększyć świadomość społeczną na temat wsparcia, którego szczególnie potrzebują karmiące Mamy. Badania pokazują jednoznacznie, że Mamy karmią tak długo jak tego chcą wtedy, gdy ich rodzina, służby medyczne, środowisko pracy i najbliższe otoczenie okazują im wsparcie” – mówi Joanna Religa, Manager ds. Marketingu i PR w Lansinoh Poland.
Podczas trwania kampanii będziemy uświadamiać jak ważne jest wyciągnięcie pomocnej dłoni do Mam, które przytłoczone codziennymi obowiązkami często zapominają o swoich potrzebach. Będziemy też zachęcać, aby każdy z nas złożył i wypełnił jedną konkretną obietnicę dla Mamy ze swojego otoczenia.
„Karmienie piersią jest uznawane przez Światową Organizację Zdrowia (WHO) za jeden z kluczowych czynników wspierających zdrowie publiczne. Jesteśmy zdeterminowani, aby robić wszystko co możemy, by przyczyniać się do upowszechniania naturalnego karmienia. Międzynarodowe badania pokazują, że aż 85 % Mam nie czuje odpowiedniego wsparcia ze strony otoczenia. Chcemy to zmienić” – mówi Kevin Vyse-Peacock, CEO Lansinoh”
Pracownicy Lansinoh Poland wraz z rodzinami inicjują akcję "Prosto z serca #wspieramyMamy"
Aby zwrócić uwagę na ten temat i pokazać, w jaki sposób na co dzień można wspierać karmiące mamy, Lansinoh Poland przeprowadzi 4. tygodniową kampanię w swoich mediach społecznościowych (na Facebooku i na Instagramie), zachęcającą do składania konkretnych obietnic, np. ugotuję dzisiaj obiad dla całej rodziny, zabiorę dziecko na spacer, zrobię Ci zakupy itd. Każdy może pomóc, bo prawie każdy zna w swoim otoczeniu świeżo upieczoną Mamę. Mały gest może znaczyć naprawdę wiele dla karmiącej Mamy.
“Pierwsze 3 miesiące po porodzie są często nazywane czwartym trymestrem” – wyjaśnia Kevin Vyse Peacock – podczas tego okresu 1/5 mam doświadcza trudności emocjonalnych. Mamy mierzą się z burzą hormonalną, niedoborem snu i rekonwalescencją po porodzie. Wyzwanie polega na tym, że często osoby w otoczeniu mamy chcą pomóc, ale nie wiedzą jak. W tej kampanii podpowiemy dokładnie jak to zrobić.
W maju 2020, wspólnie z portalem familie.pl, Lansinoh Poland zorganizowała cykl bezpłatnych porad laktacyjnych online, aby pomóc Mamom borykającym się z trudnościami w karmieniu piersią, które nie mogły skorzystać ze standardowej porady w gabinecie ze względu na pandemię
W ciągu 10 lat swojej działalności w Polsce, Lansinoh Poland wspiera położne i szpitale ginekologiczno-położnicze w całej Polsce dostarczając materiały edukacyjne oraz próbki produktów dla Mam, aby ich start w macierzyństwie był zdrowy, bezpieczny i jak najbardziej komfortowy.
Pokaż wszystkie artykuły tego autora
Nie masz konta? Zaloguj się, aby pisać swoje własne artykuły.