Opublikowany przez: Aleksandra Wiktoria Źródło artykułu: Materiały promocyjne: Always 2015-07-27 11:41:18
zdj. Always
Nowe badania Always dowodzą, że 53% dziewczyn czuje się ograniczane przez społeczeństwo*
Warszawa, 8. lipca 2015 – „Dziewczyny nie są odważne”, „Dziewczyny nie są silne” te ograniczające dziewczęta opinie tylko pozornie pochodzą z minionej epoki. Nowy eksperyment społeczny Always ujawnia, że obecnie wiele dziewcząt czuje się ograniczane przez społeczne oczekiwania stawiane kobietom. W rzeczywistości wyniki ostatniego Badania Always nad Dojrzewaniem i Pewnością Siebie* pokazują, że 53% z nich czuje się blokowane przez społeczeństwo, które dyktuje im, co powinny, a czego nie powinny robić. Dlatego Always, światowy lider w kategorii produktów ochrony kobiecej, przedstawia najnowszy film zatytułowany „Always NIE DO ZATRZYMANIA #JAKDZIEWCZYNA”. We współpracy z Lauren Greenfield, wielokrotnie nagradzaną dokumentalistką, autorką wiralowego filmu „Always #JAKDZIEWCZYNA” mającego premierę zeszłego lata, Always stworzyło nowy film, który podkreśla, że społeczne oczekiwania mają ogromny wpływ na pewność siebie dziewcząt, zwłaszcza w momencie wejścia w okres dojrzewania. Dziewczyny i kobiety w różnym wieku i z różnych środowisk zostały zapytane o to, czy kiedykolwiek usłyszały, że powinny coś zrobić lub nie powinny czegoś robić tylko dlatego, że są dziewczętami. Ich odpowiedzi przedstawia film: LINK.
Wraz z nowym filmem „Always NIE DO ZATRZYMANIA #JAKDZIEWCZYNA” rozpoczyna się kolejny etap kampanii Always #JAKDZIEWCZYNA – tworzenie Międzynarodowego Programu Nauczania Pewności Siebie Always, skierowanego do milionów dziewcząt z całego świata. Program oparty na najnowszych wynikach badań z zakresu budowania pewności siebie, jest opracowywany we współpracy Always z coachami oraz ekspertami. Program opiera się na 30-letnim doświadczeniu Always w edukacji o dojrzewaniu – zakłada się, że w ciągu roku dotrze on do 20 milionów dziewcząt w 65 krajach. Dodatkowo TED, organizacja non-profit promująca szczytne idee, zobowiązała się do wsparcia Always w nauczaniu pewności siebie młodych dziewcząt. W pierwszym etapie tej nowatorskiej współpracy Always i TED opracują zagadnienia wspierające budowanie pewności siebie oraz rozpowszechnią je poprzez TED-Ed, wiodącą platformę edukacyjną, która ułatwi przekazywanie materiałów dalej.
„Jesteśmy partnerem kampanii Always #JAKDZIEWCZYNA, ponieważ naszą misją jest popularyzowanie wartościowych idei. Naszym celem jest dotarcie do młodych dziewczyn w trudnym dla nich etapie życia” – powiedziała Stephanie Lo, Dyrektor Programowy TED-Ed. „Cieszymy się ze współpracy z Always, w ramach której stworzymy interesujące treści edukacyjne, by pomóc dziewczętom na całym świecie utrzymać pewność siebie w okresie dojrzewania i po nim” – dodała.
Nowy film „Always NIE DO ZATRZYMANIA #JAKDZIEWCZYNA” i działania edukacyjne w zakresie pewności siebie miały swoją premierę podczas globalnego Kongresu Pewności Siebie Always #JakDziewczyna w Nowym Jorku 7. lipca 2015 roku. Kongres poprowadziła aktorka i działaczka na rzecz równouprawnienia kobiet, osiemnastoletnia Maisie Williams – znana z roli Aryi Stark w serialu HBO Gra o Tron. Maisie jest inspirującym wzorem dla wielu dziewcząt i dołączyła do Always, aby dzielić się ze światem misją #JakDziewczyna.
„Wierzę, że dla młodych kobiet ważne jest to, aby czuć wsparcie i motywację do realizowania swoich pasji” – mówi gwiazda serialu Gra o Tron, Maisie Williams. „Jestem pełna podziwu wobec działalności Always i jestem dumna, że mam swój udział we wspieraniu dziewczyn w byciu pewnymi siebie i NIE DO ZATRZYMANIA #JAKDZIEWCZYNA” – dodaje.
Always zaprasza dziewczyny i kobiety z całego świata do przyłączenia się do akcji pokonywania swoich ograniczeń i dzielenia się z dumą tym, że są NIE DO ZATRZYMANIA #JAKDZIEWCZYNA. Wystarczy zrobić zdjęcie, nakręcić film lub wysłać wiadomość, dodając hashtag #JakDziewczyna. Każdy może zająć stanowisko w tej sprawie i pokazać wszystkim młodym dziewczętom, że mogą zrobić wszystko!
Dodatkowe kluczowe ustalenia do Badań Always nad Dojrzewaniem i Pewnością Siebie*
Metodologia badań
*Badania Always nad Dojrzewaniem i Pewnością Siebie zostały przeprowadzona przez MSLGROUP Research. W badaniu wzięło udział w sumie 1 501 Polaków (990 Polek w wieku 16-24 i 511 Polaków w wieku 16-24). Badanie objęło grupę reprezentatywną i zostało przeprowadzone w czerwcu 2015.
**II Fala Badań Always nad Dojrzewaniem i Pewnością Siebie została przeprowadzona za pomocą panelu „Research Now”. W badaniu uczestniczyło w sumie 1 800 Amerykanów (1 300 Amerykanek w wieku 13-49 i 500 Amerykanów w wieku 16-49). Była to reprezentatywna grupa, składająca się z 1 000 kobiet, 500 mężczyzn oraz dodatkowo 150 Afroamerykanek i Latynoamerykanek. Badanie zostało zrealizowane w dniach 05-12 grudnia 2014 roku.
Pokaż wszystkie artykuły tego autora
Nie masz konta? Zaloguj się, aby pisać swoje własne artykuły.