strój do pracy - Forum
Znajdź nas na

Tworzymy społeczność rodziców

Wątek

strój do pracy

9odp.
Strona 1 z 1
Odsłon wątku: 5974
Użytkownik usunięty
    • Zgłoś naruszenie zasad
    8 lipca 2009, 07:20 | ID: 34670
    Co sądzicie o przyjętych kanonach ubioru w pracy? Ja jakoś zawsze się wyłamywałam i chodziłam z gołymi nogami, odkrytymi ramionami czy w butach bez palców. Pomimo, że nie wypada... najważniejsza jest przecież wygoda. 
    z pełną prędkością wychodzę na prostą :)
    Avatar użytkownika kalineczka
    kalineczkaPoziom:
    • Zarejestrowany: 09.06.2009, 18:52
    • Posty: 760
    1
    • Zgłoś naruszenie zasad
    8 lipca 2009, 07:34 | ID: 34677
     TO   zalezy  od  stanowiska  wydaje  mi  sie... mysle,  ze  trzeba  wzbudzac  zaufanie a  do  PRACY  preferuje  stroj  elegancki  ale  bez  przesady,  na  pewno  schludny I   zadbany
    Użytkownik usunięty
      2
      • Zgłoś naruszenie zasad
      8 lipca 2009, 20:20 | ID: 34870
      u mnie w biurze pracują całe 3 osoby (razem ze mną :) ) ubieram się normalnie w zależności od pogody odkryte ramiona i gołe nogi to nie problem :) ale myślę że wszystko zależy od firmy i tego czym się zajmuje 
      Avatar użytkownika Kaktus
      KaktusPoziom:
      • Zarejestrowany: 08.05.2008, 08:23
      • Posty: 43
      3
      • Zgłoś naruszenie zasad
      8 lipca 2009, 22:46 | ID: 34885
      Mam znajomą, która prowadzi lokal, dokładnie mówiąc agroturystykę połączoną z restauracją. Zatrudnia u siebie 4 młode dziewczyny. Żadna z nich nie przywiązywała zbytniej wagi do swoich obowiązków właśnie ze względu na swój ubiór i ubiór swojej przełożonej.  Omawiać szczegółów nie będę, wystarczy że powiem że dziewczyny faktycznie nie były przykładem pracownika. Podczas luźnej rozmowy podsunąłem jej pomysł aby sama zaczęła ubierać się bardziej biznesowo, oraz aby dla dziewczyn rozdała służbowe stroje - fartuchy (do tej pory przychodziły luźno ubrane). Co się okazało - po około miesiącu układy pracownik-przełożony znacznie się poprawiły. Tak więc odpowiadając na Twoje pytanie - ubiór jest niezwykle ważną rzeczą w każdym akspekcie życia, również poza pracą.
      Użytkownik usunięty
        4
        • Zgłoś naruszenie zasad
        9 lipca 2009, 07:37 | ID: 34895
        myślę,że poziom firmy i rodzaj zajmowanego stanowiska powinien współgrać z naszym strojem. Nie znaczy to, że musimy wbijać się w jakieś uniformy ale powinno się mieć wyczucie stylu. Jeśli ktoś bierze udział w spotkaniu reprezenatcyjnym firmy to przede wszystkim tak powinien dopasować swój ubiór by sam nie czuł się nieswojo na tle innych osób. To, jak się ubieramy jest niezaprzeczalnym elementem naszego wizerunku (nie tylko zawodowego). Poza tym świadczy też o szacunku do klienta. Ja osobiście trafiając do poważnej firmy trochę niepoważnie pomyślałabym o pani prezes, ktora przyjmuje mnie szortach, sandałach i bluzce z dekoltem po pas. Tak więc i kanony w ubiorze oprócz minusów mają swoje plusy.
        Avatar użytkownika Bulinka
        BulinkaPoziom:
        • Zarejestrowany: 18.02.2009, 21:24
        • Posty: 2779
        5
        • Zgłoś naruszenie zasad
        9 lipca 2009, 11:34 | ID: 34942
        Wszystko zależy od miejsca pracy.Jeśli w urzędzie obsługiwałaby mnie pani z głębokim dekoltem i kusej spódniczce byłabym zniesmaczona.
        Użytkownik usunięty
          6
          • Zgłoś naruszenie zasad
          9 lipca 2009, 16:31 | ID: 34997

          Specyfika naszej pracy decyduje na jaki strój możemy sobie pozwolić. Oglądałam kiedyś program - chyba w TVN Style - gdzie dziewczyna udawała dziennikarkę i próbowała przeprowadzać wywiady z ludźmi na jakiś temat. Za pierwszym razem ubrana była w stylowy kostium, włoski uczesane, subtelny makijaż itd. Za drugim ubrana w stylu punk, z awangardową fryzurą. Niby grzeczna, miła, ale jednak z punkówą nikt za bardzo rozmawiać nie chciał. Gdy była w kostiumie, mało kto jej odmówił. Tacy jesteśmy - oceniamy w ciągu kilku pierwszych sekund.

          Użytkownik usunięty
            7
            • Zgłoś naruszenie zasad
            9 lipca 2009, 16:35 | ID: 34999
            strój powinien być czysty, schludny, odpowiedni do stanowiska i rodzaju pracy oraz... wieku i figury osoby go noszącej. Bardzo nie lubię kiedy w urzędach obsługują mnie panie po 40ce ubrane w mini, obcisłe bluzki z dekoldem po pas i sandałki na niebotycznych szpilkach. To takie... mało profesjonalne.
            Avatar użytkownika anna_bolek
            anna_bolekPoziom:
            • Zarejestrowany: 08.08.2014, 08:28
            • Posty: 10
            8
            • Zgłoś naruszenie zasad
            20 sierpnia 2014, 07:46 | ID: 1139743

            W pracy biurowej obowiązuje raczej strój elegancki. Sama parcuje na recepcji w dużej korpooracji i muszę każdego dnia wyglądac bardzo schludnie. Czasem przełamuję tą czerń i biel np. czerwonym i nikt mi nigdy uwagi nie zwrócił :P Wszystko zależy od firmy. Zernij sobie na ubrania firmy lattore jest to producent eleganckiej odzieży, ale takiej nowoczesnej :) Bardzo lubię te ubrania bo mogę je wykorzystać zarówno do pracy jak i na codzień.

            Avatar użytkownika Stokrotka
            StokrotkaPoziom:
            • Zarejestrowany: 28.04.2009, 13:58
            • Posty: 66136
            9
            • Zgłoś naruszenie zasad
            20 sierpnia 2014, 07:53 | ID: 1139745

            W innych biurach, urzedach raczej widzę tak normalnie ubrane panie, nawet w sweterkach.  Elegancki stój bardzo podnosi prestiż urzędu.