5 stycznia 2010 02:03 | ID: 103155
9 stycznia 2010 22:48 | ID: 106759
Oj potrafią się mylić w bankach... i to ostro. Swego czasu ze 4 pisma wysłałam, żeby wyłączyć usługę informacji sms'owej, bo miałam już możliwość sprawdzania konta elektronicznie i doprosić się o to nie mogłam. Kaskę oczywiście pobierali co miesiąc. Może nie była to wielka kwota, ale kiedyś o 3 grosze się upomnieli więc i ja o te 30 zł co już mi się uzbierało postanowiłam zawalczyć. Pofatygowałam się osobiście - wtedy się udało. Kasę zwrócono i przeproszono...
ale jeśli myślicie, że to koniec historii to się mylicie. Po pewnym czasie telefon z banku. Opryskliwa pani zaczęła wnikać i kazała wyjaśniać, dlaczego wypłacono mi kasę. Delikatnie mówiąc bardzo się zdenerwowałam (zwłaszcza, że babiszon telefonem obudził mi syna ) i zaczęłam mięchem rzucać ( zwykle tego nie robię - jestem raczej oazą spokoju, ale wtedy przegięli). Pani zaczęła rozmawiać innym tonem, przeprosiła... i zwrócono mi kasę po raz kolejny. Machnęli się, ale taka chulira jestem, że nie powiadomiłam ich o tym. Gdyby normalnie mnie potraktowali na pewno dałabym im znać o zaistaniałej sytuacji, ale po tych całych akcjach zwyczajnie zasłużyłam sobie na taką premię !
9 stycznia 2010 23:28 | ID: 106772
12 stycznia 2010 10:44 | ID: 108791
Ja sprawdzam konto internetowe przynajmniej raz dziennie. Właśnie po to by uniknąć błędów czy innych nieprzyjemnych sytuacji. Bankowe konto internetowe to naprawdę przydatna rzecz. Mam kontrolę nad tym co tam się dzieje. Tym bardziej, ze dużo płacę kartą.
12 stycznia 2010 22:15 | ID: 109595
12 stycznia 2010 22:19 | ID: 109600
Nie masz konta? Zaloguj się, aby tworzyć nowe wątki i dyskutować na forum.