Oto fragment tekstu z jednego z portali kobiecych:
Kobiety protestują przeciwko reklamie „Od września dajemy za darmo” sieci Multimedia
Kampania Multimedia Polska pod hasłem „Od września dajemy za darmo” jest prowadzona od początku września w internecie i na outdoorze. Wykorzystywane w niej layouty pokazują razem z tym sloganem młodą kobietę w skąpym stroju i z rozpiętymi spodniami (zobacz te reklamy).
Stowarzyszenie Twoja Sprawa uznało, że taki przekaz jest seksistowski i przedmiotowo traktuje wizerunek kobiety . Dlatego od startu kampanii zachęcało do wysyłania maili z pytaniami dotyczącymi tej reklamy do Andrzeja Rogowskiego, prezesa Multimedia Polska. Internauci pytali Rogowskiego m.in. czy osobiście aprobował kreację tej kampanii, czy uznaje ją za etyczną i jak należy wyjaśnić jej znaczenie dzieciom. Organizacja informuje, że takie wiadomości napisało prawie tysiąc osób.
Źródło: kobieta.byc.pl
Co sądzicie o tej reklamie i o proteście? Czy taki sposób pozyskiwania klientów mieści się jeszcze w granicach dobrego smaku? Czy nie potrafimy już inaczej się wypromować niż używając do tego nagich ciał, skojarzeń z seksem i poniżając przy okazji innych?
Według mnie ta reklama świadczy o totalnym braku jakiegokolwiek poziomu jej twórców. To żenujące.