15 czerwca 2008 21:06 | ID: 2128
15 czerwca 2008 21:14 | ID: 2131
16 czerwca 2008 16:06 | ID: 2166
15 października 2013 09:43 | ID: 1029633
Myślę, że warto dobrze zorganizować sobie czas...Poukładać sobie w głowie, co po koleji mamy zrobić... Czasem warto też "odłozyć" mniejsze sprawy na później. Wtedy będziemy mieć mniej na głowie i łatwiej uporamy się ze wszystkim:)
15 października 2013 09:45 | ID: 1029637
Zorganizować i rozplanować czas i zajęcia ....
15 października 2013 10:32 | ID: 1029678
Ustalam ważność i kolejność obowiązków. i po prostu je wykonuję. Nie ma co się denerwować, bo z każdą zrobioną robotą jest jej mniej.
15 października 2013 18:27 | ID: 1029968
Im więcej tym jestem bardziej zmotywowana ale faktycznie utalenie kolejki według stopnia ważnosci to podstawa.
15 października 2013 22:36 | ID: 1030155
priorytety i tym się kierować.
Nie masz konta? Zaloguj się, aby tworzyć nowe wątki i dyskutować na forum.