Czy powinna być napisana językiem urzędowym, tylko suche fakty, daty i liczby czy raczej to co nam na sercu leży?
Jak myślicie, jak w ogóle to napisać aby coś wskórać? Z doświadczenia wiem że jako klient jestem na przegranej stronie..
9 lipca 2014 23:56 | ID: 1129430
Nieprawda,trzeba znac swoje prawa i tego sie trzymac.
Pisac zwiezle,na temat... nie tylko suche fakty ale okolicznosci (jesli wazne) takze.
10 lipca 2014 21:42 | ID: 1129779
Warto powołać się na jakiś paragraf, coś z kodeksu cywilnego, czy prawa handlowego. Pokazać, że zna się swoje prawa.
A gdy już się pójdzie złożyć reklamację, to bezwględnie należy być pewnym siebie. Wejść tak, jakby się chciało "w kogoś uderzyć" (oczywiście słownie :) ) i głośno powiedzieć w jakiej sprawie się przyszło (tak, by i inni klienci słyszeli). Zawsze działa :)
Nie masz konta? Zaloguj się, aby tworzyć nowe wątki i dyskutować na forum.