niekompetecja konsultantów - Forum
Znajdź nas na

Tworzymy społeczność rodziców

Wątek

niekompetecja konsultantów

4odp.
Strona 1 z 1
Odsłon wątku: 1502
Avatar użytkownika kaskur
kaskurPoziom:
  • Zarejestrowany: 26.01.2009, 08:54
  • Posty: 6450
  • Zgłoś naruszenie zasad
5 lipca 2009, 20:31 | ID: 34207
Niekompetecja ludzi w biurach obsługi klienta, to poprostu...wrrrr Jak można dostać dwie zupełnie różne odpowiedzi na to same pytanie, w tej samej firmie w zależności do którego z konsultantów sie dodzwonisz. A jednak to możliwe. Czy nie moga ustalić jednej , tej właściwej wersji????
Użytkownik usunięty
    1
    • Zgłoś naruszenie zasad
    6 lipca 2009, 12:20 | ID: 34337
    Wrrr... skąd ja to znam??  Walczę właśnie z tutejszym Biurem Obsługi Klienta TV kablowej.Kilka dni mineło i kilka wygadanych godzin zanim się jako tako porozumiałam z nimi. Masakra. Dopiero jak przestałam być grzeczna i zaczęłam zapisywać sobie dane osób z którymi rozmawiałam - doszłam do porozumienia. Nikomu nie życzę takich wrażeń.
    Użytkownik usunięty
      2
      • Zgłoś naruszenie zasad
      21 sierpnia 2009, 12:25 | ID: 44630
      Dziś też mieliśmy taką sytuację. Ta sama firma ubezpieczeniowa policzyła nam zupełnie inną stawkę. Raz przez telefon, a raz u nich w biurze. Pani twierdziła, że korzystają z tych samych kalkulatorów.
      Użytkownik usunięty
        3
        • Zgłoś naruszenie zasad
        21 sierpnia 2009, 12:27 | ID: 44632
        Dlatego czasem warto być upierdliwym i żądać wszystkiego na piśmie.
        Avatar użytkownika Isabelle
        IsabellePoziom:
        • Zarejestrowany: 03.07.2009, 17:42
        • Posty: 21159
        4
        • Zgłoś naruszenie zasad
        21 sierpnia 2009, 13:23 | ID: 44651
        Wśród tych firm przoduje jednaj TPSA!!! Co Oni mi w robocie krwi napsuli!
        Słońce wstało zwariowało...