Wątek:
niekompetecja konsultantów
4odp.
Strona 1 z 1
Odsłon wątku: 1502kaskurPoziom:
- Zarejestrowany: 26.01.2009, 08:54
- Posty: 6450
Niekompetecja ludzi w biurach obsługi klienta, to poprostu...wrrrr
Jak można dostać dwie zupełnie różne odpowiedzi na to same pytanie, w tej samej firmie w zależności do którego z konsultantów sie dodzwonisz. A jednak to możliwe. Czy nie moga ustalić jednej , tej właściwej wersji????
Wrrr... skąd ja to znam?? Walczę właśnie z tutejszym Biurem Obsługi Klienta TV kablowej.Kilka dni mineło i kilka wygadanych godzin zanim się jako tako porozumiałam z nimi. Masakra. Dopiero jak przestałam być grzeczna i zaczęłam zapisywać sobie dane osób z którymi rozmawiałam - doszłam do porozumienia. Nikomu nie życzę takich wrażeń.
Dziś też mieliśmy taką sytuację. Ta sama firma ubezpieczeniowa policzyła nam zupełnie inną stawkę. Raz przez telefon, a raz u nich w biurze. Pani twierdziła, że korzystają z tych samych kalkulatorów.
Dlatego czasem warto być upierdliwym i żądać wszystkiego na piśmie.
IsabellePoziom:
- Zarejestrowany: 03.07.2009, 17:42
- Posty: 21159
4
Wśród tych firm przoduje jednaj TPSA!!! Co Oni mi w robocie krwi napsuli!