Jak inni oceniają bramka do Plus Rosnące poparcie Garstka członków w momencie uruchomienia została ponad 300 na pierwszym szczycie TIP i ponad 500 organizacji członkowskich dzisiaj. Jednak wyzwanie może z czasem stać się coraz większe, zwłaszcza w miarę rozwoju technologii, a zwłaszcza gdy masywne MIMO i formowanie wiązki poprawiają przepustowość, którą można dostarczyć do poszczególnych domów
bramka do Plus . Modernizacje sieci kablowych zapewniają zarówno możliwości, jak i wyzwania dla operatorów telefonii komórkowej, którzy zaczynają wdrażać sieci 5G. Na przykład załóżmy, że masz firmę programistyczną i planujesz wkrótce wypuścić nowy program. Chociaż jest to znaczący wyczyn, dodanie nowych abonentów jest coraz trudniejsze, ponieważ rynki stają się nasycone, a ekonomia dotarcia do ludności wiejskiej staje się trudniejsza do uzasadnienia, szczególnie biorąc pod uwagę trudny klimat finansowy dla operatorów telefonii komórkowej. Możesz wysłać SMS-a do swoich klientów i powiadomić ich, że kilku wybranych otrzyma oprogramowanie za darmo, jeśli odpowiedzą. Operatorzy kablowi naśladują obecnie tradycyjnych operatorów telekomunikacyjnych, wdrażając więcej światłowodów. Wiele kluczowych tematów wyłoniło się z dyskusji, w tym rosnące tempo innowacji na rynku kablowym, ponieważ modernizacja sieci ma sprawić, że łączność gigabitowa stanie się rzeczywistością. Jednak tło rynkowe niesie ze sobą zarówno marketingowe, jak i praktyczne wyzwanie dla operatorów telefonii komórkowej: jak pozycjonować 5G w kontekście innych gigabitowych rozwiązań łączności i jak nie obiecywać zbyt wiele prędkości, przynajmniej na wczesnych etapach wdrażania sieci. Gdy zbliża się zima, możesz opublikować kilka różnych wiadomości, które przedstawiają nową usługę. Ważne jest, aby pamiętać o wszystkim, co ma do zaoferowania telefon komórkowy; nie tylko najszybsze prędkości i najbardziej zaawansowane usługi. W przypadku całej dyskusji na temat kabla w porównaniu z 5G, wszystkie te rozmowy wskazywały na wspólny wniosek dla wszystkich w ekosystemie szerokopasmowym. W tym tygodniu Facebook był gospodarzem TIP Summit 2018 – po raz trzeci zwołał członków Telecom Infrastructure Project (TIP) i inne zainteresowane strony od czasu rozpoczęcia projektu w 2016 roku. Operatorzy w całej przestrzeni telekomunikacyjnej chcą obniżyć koszty operacyjne poprzez modernizację sieci, ale samo zajmowanie się stroną kosztową równania nie jest drogą do zrównoważonego rozwoju. Światłowód, wszędzie światłowód Konferencja w porę przypomniała, że prędkość sieci w branży telekomunikacyjnej rośnie, czy to w wyniku najnowszej wersji DOCSIS (3.1), czy też nowych sieci przebudowanych w całości światłowodami. Oto dwa inne fajne sposoby wykorzystania marketingu SMS: 1. Mobilność odgrywa kluczową rolę w rozwoju społeczno-gospodarczym na całym świecie, dzięki innowacyjnym usługom opartym na sieciach 4G, a nawet 3G, które pomagają zmieniać ludzkie życie. Czego nie lubić?. Doświadczenie w domu ma znaczenie Operatorzy kablowi coraz częściej uznawali, że nie wystarczy postrzegać sieć jako kończącą się bramą domową, ale raczej lepiej zrozumieć, co dzieje się w domu. Wspomniany powyżej rosnący wachlarz konstrukcji światłowodowych zapewnia również pewne możliwości współpracy. Zabranie klientów w podróż od pierwszej do ostatniej wiadomości może zbudować lojalność wobec marki, a także zwiększyć zainteresowanie produktem lub usługą. Wraz z rozwojem łączności, ludzie coraz częściej korzystają z urządzeń mobilnych, aby uzyskać dostęp do szeregu usług poprawiających jakość życia, które przyczyniają się do realizacji celów zrównoważonego rozwoju ONZ (SDG) i katalizują je. Co więc powiedział nam rok 2019?. Operatorzy widzą szansę na napędzanie innowacji sieciowych. Coraz częściej dołączają do nich również gracze spoza branży telekomunikacyjnej, w tym przedsiębiorstwa użyteczności publicznej, lokalne gminy i spółki private equity, które budują sieci światłowodowe w wielu regionach. I nawet tam, gdzie zasięg sieci przekracza 80 procent w innych regionach, odsetek osób, które są objęte, ale nie mają połączenia – ze względu na koszty, dostępność treści lub gotowość konsumentów – często przekracza 40 procent.
Najlepsze strony o bramka do Plus W związku z tym mamy rozwiązania, takie jak Mesh Wi-Fi, które są zawarte w ramach miesięcznego abonamentu. Cóż, na początek nie było do końca jasne, dlaczego dostawcy będą mogli skorzystać z programu. A jednak impet stojący za TIP nadal narasta. Konsumenci – korzyści się krystalizują: Świadomość i wiedza na temat 5G rosną, gdy szum informacyjny ustępuje miejsca rzeczywistości. Oczywiście, obniżenie kosztów infrastruktury sieciowej może ułatwić udostępnianie sieci nieujawnionym. Wystarczy spojrzeć na nasz indeks łączności mobilnej (przegląd poniżej). O ile nie pójdą w tym kierunku, istnieje ryzyko, że istniejący rozdźwięk między oczekiwaniami klientów a rzeczywistymi doświadczeniami użytkowników wzrośnie, zarówno w miarę jak coraz więcej urządzeń jest podłączonych w domu, jak i w miarę wzrostu reklamowanych prędkości sieci (oferty 1 GB są obecnie wprowadzane w obu USA i Europie). Jak wspomniano powyżej, operatorzy kablowi już chcą skomercjalizować usługi 1 GB, a pełny dupleks DOCSIS1 obiecujące symetryczne prędkości gigabitowe i szybkości transmisji danych do 10 GB stają się realistyczne, gdy światłowód jest wciągany głębiej do sieci. Zasięg wewnątrz budynku jest już problemem dla wielu użytkowników mobilnych, czy to w domu, biurze, czy w miejscu wypoczynku. Ale mylenie infrastruktury sieciowej z sieciami jest błędem. W wezwaniu do działania w wiadomości może być napisane coś w rodzaju: Jeśli interesuje Cię ta usługa, odpowiedz odpowiedzią na usługę TAK. Ponieważ pierwsze oferty handlowe są już dostępne, zapewnienie odpowiedniego pokrycia w domu powinno być kluczowym elementem oferty handlowej. Tak, 5G nabiera tempa. Do końca 2019 r 5,2 miliarda ludzi (czyli dwie trzecie światowej populacji) korzystało z usług mobilnych. Nauka o 5G rok później Jeśli chodzi o 5G, rok 2019 był kluczowym rokiem: operatorzy zaczęli wprowadzać usługi komercyjne, przypadki użycia w przedsiębiorstwach stały się bardziej przejrzyste, a konsumenci zaczęli zdawać sobie sprawę z zalet najnowszej generacji telefonów komórkowych. Nie mówimy o równym rozłamie. Czy po tylu latach rozmów, spekulacji i szumu najnowsza generacja telefonów komórkowych spełniła oczekiwania?. Prawdopodobnie wzrośnie wraz z 5G, biorąc pod uwagę wyższe widmo częstotliwości, z którego będą korzystać te sieci. W segmencie konsumenckim obejmują one strumieniowe przesyłanie treści 4K, gry online oraz potencjał AR i VR; podczas gdy światłowody 5G i gigabit obiecują szereg nowych usług w przestrzeni korporacyjnej. Wymagają od ludzi, aby je uruchomili. Operatorzy muszą zatem rozwijać swoje sieci (wykorzystując innowacje, takie jak wirtualny RAN, sieci brzegowe i automatyzacja sieci), aby sprostać wymaganiom ery 5G, a także będą musieli zdywersyfikować swoje strumienie przychodów (w obszarach takich jak płatna telewizja, media/rozrywka, reklama i IoT), aby dążyć do rozwoju poza podstawowymi usługami telekomunikacyjnymi. Nie dlatego, że łączność na obszarach wiejskich nie jest ważna, ale dlatego, że zdolność innowacji TIP do napędzania sukcesu zawsze może być ograniczona przez dynamikę wykraczającą poza technologię.Oprogramowanie do marketingu SMS to doskonały sposób na unikanie kontaktu z klientami i utrzymanie ich zaangażowania. Azja Północno-Wschodnia, Stany Zjednoczone i Europa, gdzie 5G będzie stanowić od 35 do 50 procent). Jednak 5G jest wciąż w powijakach: w miarę wdrażania bardziej namacalnych przypadków użycia, więcej konsumentów doceni (a przynajmniej powinno) docenić korzyści płynące z 5G. W pewnym sensie tak.
Ukryte koszty? bramka do Plus W niektórych regionach (takich jak Afryka Subsaharyjska) prawie 40 procent populacji nie jest objętych siecią komórkową. Oczywiście, gdy są pytani o wsparcie dla innowacji sieciowych, dostawcy lubią mówić, że opracowują i budują to, za co ich klienci są gotowi zapłacić. Wymagają widma. Powiedziawszy to, większość kluczowych korzyści dla przedsiębiorstw pojawi się dopiero po wdrożeniu SA 5G. Ulepszona mobilna łączność szerokopasmowa (eMBB) to jeden z kluczowych początkowych przypadków użycia sieci 5G, oferujący zarówno wyższe szybkości transmisji danych użytkownikom końcowym, jak i zwiększenie przepustowości sieci. W rzeczywistości nadal się rozwija: w 2019 r stała się dominującą technologią mobilną na całym świecie, stanowiąc ponad połowę wszystkich połączeń (z wyłączeniem licencjonowanego IoT komórkowego). Niedawno uczestniczyłem w konferencji kablowej w Londynie (Cable Next-Gen Europe), która oprócz przedstawienia najnowszych osiągnięć w sektorze kablowym obiecała kilka przemyśleń na temat perspektyw dla telewizji kablowej i 5G. Załóżmy na przykład, że zamierzasz wprowadzić nową usługę w swojej firmie zajmującej się kształtowaniem krajobrazu, taką jak odśnieżanie. Był to kierunek, w którym poruszała się już przestrzeń infrastruktury telekomunikacyjnej, a dodatkowy impuls ze strony nazwy takiej jak Facebook był mile widziany, zwłaszcza że wszystko w imię obniżenia kosztów sieci i połączenia niepołączonych. Pojawia się tu szersze pytanie, czy jesteśmy przygotowani na kolejną nadmierną przepustowość przepustowości, podobną do tej, która pojawiła się pod koniec lat 90., gdy obfitość taniego kapitału napędzała proliferację zarówno długodystansowych, jak i miejskich sieci światłowodowych. Następnie możesz utworzyć oddzielną listę, aby kierować reklamy do tych klientów z wiadomościami o umowach serwisowych i szczegółach. Ostatecznie dlatego zachęcające jest, aby komunikaty TIP dotyczące łączności na obszarach wiejskich towarzyszyły postępom w zakresie innowacji, takich jak dzielenie sieci, sieci brzegowe, 5G NR i inne technologie, które można wdrożyć wszędzie. Albo, że jeśli ci operatorzy poprosiliby dostawców o wprowadzanie innowacji w imię otwartości, mogliby w rzeczywistości nie kupować powstałych rozwiązań – zwłaszcza jeśli byłyby mniej niezawodne lub droższe w najbliższym czasie?. Do tych z kolei dołączyły dodatkowe strumienie pracy: fronthaul vRAN, zasilanie i łączność, sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe, kompleksowy podział sieci i integracja rozwiązań. Ponieważ jest to bardzo konkurencyjny obszar, biorąc pod uwagę obecność Amazon, Microsoft, Google i innych firm działających w chmurze, szybkość wprowadzania na rynek jest ważnym czynnikiem dla operatorów. Jednym ze sposobów nagradzania ich są konkursy. W szczególności charakterystyka propagacji widma mmWave jest wyzwaniem, chociaż tematowi pokrycia 5G w budynkach poświęcono dotychczas stosunkowo niewiele uwagi. Zagęszczenie sieci i ciągły wzrost ruchu danych będą oznaczać wzrost liczby lokalizacji komórkowych i wymagać modernizacji przepustowości dosyłowej, przy czym światłowód jest najbardziej efektywnym rozwiązaniem dosyłowym. W przypadku stacjonarnych rozwiązań dostępu bezprzewodowego (FWA), z których niektóre będą konkurować z kablami, uzyskanie sygnału do domu może być tylko częścią wyzwania. Zostało to omówione jako cały punkt TIP podczas czatu przy kominku między Jayem Parikhem z Facebooka (VP inżynierii) a Iną Fried z Axios. Wszystko razem Jedna z ciekawszych sesji dotyczyła oceny, czy 5G jest przyjacielem czy wrogiem. Jak zawsze, przed branżą mobilną kryją się zarówno możliwości, jak i wyzwania. Przedsiębiorstwa – zanurzenie w stawie 5G: Chociaż wzrost prędkości jest dobrze rozpoznawaną zaletą 5G, inne ulepszenia (na przykład podział sieci, przetwarzanie brzegowe i usługi o niskim opóźnieniu) nie są powszechnie doceniane, a wiele firm uważa, że 4G pozostaje wystarczająco dobre. W tym tygodniu otrzymaliśmy ogłoszenie o dalszych pracach nad dezagregacją systemu (bramka optyczna i komórkowa), wynikami prób vRAN fronthaul, prób OpenCellular i OpenRAN RFI uruchomionych w czerwcu przez Vodafone i Telefonica. Zamiast tego możesz łączyć ze sobą wiele wiadomości w określonym czasie, aby utworzyć chwytliwą kampanię marketingową.
Jaki są ograniczenia bramka do Plus Obecnie jest dostępny na 24 rynkach, wprowadzono wiele smartfonów, a świadomość konsumentów (wraz z zamiarem aktualizacji) rośnie. Problem powraca do podstawowej propozycji wartości TIP dotyczącej łączenia niepołączonych. TIP może być w stanie zwiększyć skalę infrastruktury sieciowej i obniżyć koszty, ale to tylko jedna część równania łączności. Był to ogłoszony cel pierwszego dnia szczytu TIP 2018. Facebook widzi okazję do zbudowania bliższych relacji z dostawcami usług, na których polega w zakresie łączności, jednocześnie realizując altruistyczny cel zwiększenia wykorzystania Internetu na rynkach wschodzących. Według wszystkich relacji wyniki były imponujące. Tak jak Facebook zakłócał działalność tak wielu operatorów, teraz obiecywał zakłócić działalność sieci telekomunikacyjnych, koncentrując się na otwartych technologiach sieciowych. Ogólny ton sesji oferował mieszankę zdrowego realizmu i pragmatyzmu. Ale w innych odpowiedź brzmi: nie (a przynajmniej jeszcze nie). Czy można byłoby zatem bezpiecznie założyć, że operatorzy, którzy często niespiesznie zmieniali sposób, w jaki prowadzą swoją działalność, nie spieszą się, prosząc swojego dostawcę o pójście w ich ślady?. Na początku możesz tylko wspomnieć, że Twoja firma będzie dodawać orkę do swojej linii usług. To podkreśla kolejną kluczową naukę z ostatniego roku: nie chodzi tylko o 5G. Sprzedawcy (zwłaszcza nie zasiedziali) widzą możliwość włamania się do biznesu sieciowego, który wcześniej był dla nich zamknięty. Wyzwaniem dla operatorów jest zatem położenie fundamentów już teraz i rozpoczęcie rozmów o tym, jakie problemy może rozwiązać 5G w przyszłości. Słoń 5G w pokoju: 4G wciąż rządzi Obecna technologia 4G nigdzie się nie wybiera. I tak, 5G będzie stanowić 20 procent globalnych połączeń do 2025 roku. Jednak to nie wszystko zagłada i przygnębienie, ponieważ 2019 był rokiem, w którym 5G w końcu stało się rzeczywistością. Chociaż paneliści przyznali, że ani sieci, ani modele biznesowe nie są jeszcze gotowe, istnieje wyraźna szansa na przyszłą współpracę. Sieci wymagają infrastruktury lokalizacyjnej. Kiedy pojawił się na MWC 2016, szum TIP był niezaprzeczalny. Nokia była członkiem założycielem, ale plan otwarcia tego, co jest tradycyjnie zamkniętym systemem, oczywiście zagroziłby biznesowi każdego, kto obecnie sprzedaje w tym zamkniętym systemie. wszystkich połączeń mobilnych do 2025 r), ważne jest, aby spojrzeć całościowo na to, jak wszystkie aspekty tej branży, które łącznie przyniosą światowej gospodarce prawie 5 bilionów dolarów rocznie do 2024 r, mogą wywrzeć wpływ.. Korzyści płynące z telefonii komórkowej sięgają dalej niż kiedykolwiek Luka w łączności nadal się zmniejsza: w ciągu ostatnich pięciu lat za pośrednictwem mobilnych sieci szerokopasmowych skorzystało już prawie 1 miliard osób, a 1,2 miliarda osób po raz pierwszy zacznie korzystać z mobilnego Internetu do 2025 r łączna liczba abonentów mobilnego internetu na świecie do 5 miliardów (ponad 60 proc populacji). Praca wykonana, prawda?. Nagradzaj i dziękuj klientom Poświęć trochę czasu, aby nagrodzić i podziękować swoim klientom za ich współpracę za pomocą wiadomości SMS.
Najpopularniejsze z bramka do Plus W tym przypadku wszyscy operatorzy telekomunikacyjni, niezależnie od ich sieci bazowej, mają większe pytanie, jak wyjść poza grę w łączność i uzyskać większy udział w przychodach, które te usługi przyniosą. Chociaż to pytanie wykracza poza zakres tego bloga, jest to przydatne przypomnienie, że podaż i popyt nie zawsze idą w parze. Ale to oznacza, że zdecydowana większość połączeń nadal będzie działać w sieci 4G lub wolniejszej, a ponad połowa globalnej populacji nie będzie nawet objęta 5G . Albo nawet dwa do jednego. Rozpocznij kampanię marketingową Wiadomości tekstowe dotyczące marketingu mobilnego nie muszą być gotowe. Operatorzy – ewoluuj lub umieraj: Operatorzy coraz częściej szukają sposobów na zwiększenie przychodów i obniżenie kosztów w środowisku o niskim wzroście, które komplikują wysokie wymagania usług 5G (identyfikacja, duża prędkość, małe opóźnienia i wysoka niezawodność). Jednak na całym świecie istnieje duże zróżnicowanie pod względem zamiarów przejścia na 5G i chęci płacenia za to więcej. W wielu przypadkach jest bliższy pięciu do jednego, a nawet bardziej nachylony w kierunku opex. Jeden z operatorów kablowych posiadający własną sieć komórkową zauważył, że uruchomienie 5G na jego rynku w 2020 r miałoby w dużej mierze charakter marketingowy i zależałoby od działań jego krajowych konkurentów. Ogólnie rzecz biorąc, konsumenci w Korei Południowej, Chinach i na Bliskim Wschodzie są najbardziej skłonni do przejścia na 5G, podczas gdy ci w USA, Europie i Japonii wydają się na razie zadowoleni z korzystania z 4G. Połączenia te będą rosły przez następne kilka lat, szczególnie w Afryce Subsaharyjskiej, WNP i części MENA, osiągając do 2023 r prawie 60 procent połączeń globalnych. Bardziej bezpośrednie znaczenie ma konkurencyjne tło, na którym uruchomione zostaną usługi 5G. W pierwszej części naszej dwuczęściowej serii powiedzieliśmy, że za pomocą marketingu mobilnego SMS można mierzyć lojalność klientów i testować pomysły marketingowe. Tak więc, podczas gdy 5G pozostaje tematem rozmów, szczególnie w kluczowych regionach świata, gdzie będzie miało największy wpływ w ciągu najbliższych kilku lat (tj. Nie ma wątpliwości, że łączność ma znaczenie. Zdolność TIP do wpływania na te rzeczy jest ograniczona. Panował ogólny pogląd, że, przynajmniej początkowo, 5G FWA będzie trudno konkurować z zainstalowanymi sieciami światłowodowymi i zmodernizowanym kablem, przy widmie wciąż na wczesnym etapie licencjonowania, a technologia wciąż ewoluuje. W miarę jak operatorzy kablowi wdrażają światłowód głębiej w swoich sieciach, stworzy to możliwość oferowania usług hurtowych operatorom telefonii komórkowej, zarówno w zakresie rozwiązań fronthaul, jak i backhaul, a także potencjalnie możliwości przetwarzania brzegowego. Większe prędkości sieci, zarówno stacjonarnej, jak i bezprzewodowej, umożliwiają szereg innowacyjnych nowych usług. Jeśli istnieją jakiekolwiek wątpliwości co do wielkości kosztów wykraczających poza infrastrukturę sieciową, zastanów się, ile operatorzy wydają na wydatki operacyjne w stosunku do nakładów inwestycyjnych. Inne opcje obejmowały kontrole przed instalacją lub rozwiązania programowe, które mogą pomóc użytkownikowi lepiej zarządzać problemami z zakłóceniami w domu. Pomijając motywy Facebooka, to prawdziwy problem. Wczesne, nieco niejasne, skupienie się na dostępie, backhaul, rdzeniu i zarządzaniu przekształciło się w konkretne prace wokół OpenRAN, mmWave i otwartych technologii optycznych. Innym sposobem nagradzania klientów jest po prostu podziękowanie im pod koniec roku krótką wiadomością, która nie zawiera żadnych promocji. To, czy Facebook i TIP mogą zmienić krajobraz łączności, to inna sprawa.
Zaprzyjaźnione strony:
https://www.familie.pl/Blogi-0-0/b1964-1,porady.htmlhttp://ww.dolnioblastvitkovice.cz/web/tmobile/homehttp://vospitatel.deti-club.ru/redirect?url=https://dobra-bramka-sms.pl/Bramka-Plus.php