Biznesowe zastosowania Pewna bramka SMS W ciągu ostatnich trzech lat dziennikarstwo w wirtualnej rzeczywistości wyłoniło się z wczesnej fazy eksperymentalnej i stało się bardziej zintegrowaną częścią wielu redakcji (Watson, 2017)
Pewna bramka SMS. Czy jakikolwiek raport dotyczy narracji VR?. Omiń uciążliwe metody logowania. To nie jest tego warte i spowoduje długotrwałe szkody dla Twojej marki. Inicjatywa CBRS otwiera 150 MHz w paśmie 3,5 GHz (3550 MHz do 3700 MHz) przy użyciu trójpoziomowego podejścia do zarządzania widmem: Operatorzy dominujący: obejmuje wojskowych, dostawców satelitarnych i bezprzewodowych dostawców usług internetowych. Zakładam, że są dwa powody. Jest to wygodne dla klienta Zapomnij o niezgrabnym pulpicie. CBRS obniża koszty wejścia do nowych dostawców, a wiele przedsiębiorstw korzysta z tej okazji do eksperymentowania z wdrażaniem własnych rozwiązań. Według jej badań podstawową ideą dziennikarstwa immersyjnego jest umożliwienie uczestnikowi rzeczywistego wejścia w wirtualnie odtworzony scenariusz przedstawiający aktualności. Kilka firm testuje neutralne rozwiązania hosta, w tym operatorzy hotspotów Wi-Fi (na przykład Boingo), dostawcy sprzętu i inni zlokalizowani dostawcy sieci (Dense Air). Odblokowanie telefonu po otrzymaniu nowej wiadomości tekstowej nie wymaga wiele wysiłku. Jednak koszt nabycia PAL prawdopodobnie odzwierciedla te korzyści. Podczas gdy BLS mówił konkretnie o sprzedaży w okresie walentynkowym, możemy spokojnie zastosować tę samą koncepcję przez pozostałą część roku w przypadku innych towarów. Przy tradycyjnej linearnej formie narracji wiadomości, która jest kwestionowana przez technologię, ten nowy gatunek narracji wywołuje połączenie, działa przeciwko obojętności i nie opiera się na prezentacji, ale na doświadczeniu (De la Peña i in., 2010). W związku z tym aukcja PAL będzie prawdziwym barometrem popytu na widmo ze strony firm spoza branży mobilnej, które wdrażają rozwiązania CBRS w warstwie GAA. Dlatego ważne jest zbadanie, co CBRS oznacza dla operatorów telefonii komórkowej, a także tych firm spoza branży, które będą wykorzystywać CBRS jako platformę testową do wdrażania własnych rozwiązań łączności. Na przykład wykorzystanie zlokalizowanych licencji na widmo ułatwia wdrożenie sieci komórkowej dostosowanej do lokalizacji, która przydziela dedykowaną część przepustowości do wyłącznego użytku określonego klienta. Zapewniasz swoim klientom najlepsze doświadczenia, co wróży tylko świetne wyniki Tobie i Twoim kampaniom. Różnica w preferencjach kupujących jest przerażająca. Są to najczęściej zlokalizowane wdrożenia w ruchliwych miejscach wymagających bardzo dużej przepustowości (na przykład lotniska, centra handlowe i stadiony). Administratorzy SAS będą następnie zgłaszać swoje ustalenia do FCC, upewniając się, że ich systemy działają, aby zapobiec zakłóceniom między użytkownikami. Co ciekawe, spośród 25 największych amerykańskich sprzedawców e-commerce, 18 z nich to tak naprawdę sklepy stacjonarne, co oznacza, że jest jeszcze czas, aby inne tradycyjne sklepy zaktualizowały swoje usługi i komunikację. Może się nawet okazać, że w trakcie tego procesu (uważamy, że tak się stanie), że SMS jest znacznie skuteczniejszym sposobem komunikowania się z nowymi i powracającymi klientami niż e-mail, poczta bezpośrednia, a nawet telefon. Armen Matosyan, dyrektor ds Innowacji w TTAG Systems, powiedział w swoim artykule 4 powody, dla których warto wysyłać kupony SMS do swoich klientów. Następnie będziemy uważnie obserwować dalsze wdrożenia CBRS, a także inne kluczowe kamienie milowe, w tym: Aukcja PAL: PAL mają dłuższe okresy licencyjne, większy obszar zasięgu i większe prawa niż poziom GAA. która wprowadza elastyczny model współdzielenia widma w paśmie 3,5 GHz. Oto, jak możesz przekazać jej wartość decydentom, z którymi współpracujesz. Jednym szybkim kliknięciem przycisku możesz łatwo zacząć generować większe przychody dla swojej firmy. Badanie przeprowadzone przez Zillah Watson, która kierowała redakcyjnym rozwojem eksperymentów z wirtualną rzeczywistością w BBC, próbuje odpowiedzieć na te pytania. Jednak jeden z widzów napisał, że z oglądania debaty w strumieniu VR zrezygnował po około 45 minutach ze względu na wagę zestawu słuchawkowego i wytwarzane przez nie ciepło. Ogólny autoryzowany dostęp (GAA): Użytkownicy będą mieli zlokalizowany dostęp do widma do 80 MHz, o ile nie koliduje to z operatorami zasiedziałymi lub posiadaczami PAL. W oparciu o badanie Watsona istnieją obecnie dwa rodzaje treści VR: jeden to dokumentalne filmy 360, zwykle trwające od 5 do 15 minut i często o wysokich wartościach produkcyjnych z chęcią, aby widzowie oglądali je na słuchawkach VR.
Gdzie szukać Pewna bramka SMSOczywiście nie. Oferując klientom kupony SMS-owe - które mogą zrealizować odwiedzając sklep - firmy mogą obniżyć koszty i zwiększyć ruch pieszy. The New York Times przeprowadził serię opowiadań VR poświęconych uchodźcom w 2015 roku pod tytułem The Displaced. Oznacza to, że możemy spodziewać się stałego wypuszczania nowych smartfonów kompatybilnych z CBRS, w tym najnowszych iPhone'ów i urządzeń Samsung Galaxy. że celem firmy powinno być ułatwienie klientom korzystania z marki. Takie postępowanie jest nie tylko nieetyczne, ale także niezgodne z prawem. Sprzedawcy muszą wykazać się kreatywnością. Odnotowano życie trzech z 30 milionów dzieci wysiedlonych w wyniku wojny - z Sudanu Południowego, Syrii i Ukrainy. Brytyjski regulator Ofcom umożliwia współdzielenie widma poprzez licencje współdzielonego dostępu i dostępu lokalnego w czterech pasmach, podczas gdy niemiecki Bundesnetzagentur posunął się o krok dalej, rezerwując 100 MHz widma średniego pasma do użytku lokalnego. Oferuje wspaniały zwrot z inwestycji dla właścicieli firm Jako właściciel firmy masz natychmiastowy dostęp do wszystkich klientów gotowych do zakupu. Istnieje również prawdopodobieństwo zainteresowania ze strony branż zajmujących się przetwarzaniem danych wrażliwych i osobowych, przyciągniętych zwiększonym bezpieczeństwem oferowanym przez izolację ich danych od sieci publicznych. Więcej inicjatyw w zakresie współdzielenia widma: Jeśli się powiedzie, CBRS może skłonić FCC do podjęcia podobnych inicjatyw w innych pasmach częstotliwości. Jest to podobne do tego, jak niektórzy operatorzy wdrażali nielicencjonowane pasmo 5 GHz za pośrednictwem licencjonowanego dostępu wspomaganego (LAA). Kiedy Twoi klienci są zadowoleni, Twoja firma zaczyna się rozwijać. Jest wydajny, bezproblemowy i ostatecznie satysfakcjonujący zarówno dla firmy, jak i konsumenta. Filmy te umieszczają widzów w obozach dla uchodźców i opuszczonych wioskach, gdzie ludzie mogą na własne oczy zobaczyć życie wysiedlonych uchodźców - ich ograniczone możliwości, a także ich niezwykłą, napełniającą serce odporność (https://www.nytimes.com/2015/11/ 08 / magazine / the-displaced-Introduction.html). Nadal mogą przekonać ludzi do odwiedzenia ich sklepów, wędrowania po przejściach i kupowania towarów. To stawia przed firmami zainteresowanymi wdrożeniem CBRS dylemat: wcześnie przejść na LTE czy poczekać na wsparcie 5G?. Wartość dodana: upewnij się, że Twoje mobilne kampanie marketingowe mają ekstremalną wartość. Ten rozwój stanowi kamień milowy w tym, co było ogromnym tematem rozmów w Stanach Zjednoczonych w ciągu ostatnich kilku lat. Niemniej jednak CBRS nie jest powszechnie rozumiany gdzie indziej, mimo że jego konsekwencje są potencjalnie dalekosiężne. Ale taka forma raportów nie jest w Chinach powszechnym trendem. Pięć firm zatwierdzonych przez FCC do rozpoczęcia wdrożeń komercyjnych (Amdocs, CommScope, Federated Wireless, Google i Sony) to administratorzy Spectrum Access System (SAS). Podobnie jak teoria apparatgeista zaproponowana przez Katza i Aakhus, dążenie do wciągających, żywych doświadczeń motywuje rozwój wiadomości VR, podczas gdy technologia medialna kształtuje jednocześnie nasze umysły i zawartość.. W raporcie GSMA Intelligence Region in Focus: North America (opublikowanym w tym tygodniu) przyglądamy się najnowszym trendom telekomunikacyjnym i szerszym trendom TMT w regionie, w tym szczegółowemu spojrzeniu na potencjalny wpływ CBRS na operatorów komórkowych. CBRS umożliwia wdrażanie neutralnych sieci hostów bez współużytkowania przez operatorów komórkowych licencjonowanego widma, łagodząc przeszkody handlowe i techniczne. Tak więc, gdy wydają cenne pieniądze na marketing, aby do Ciebie dotrzeć, całkowicie tracisz słuch i przymykasz oczy na ich oferty. Jakie korzyści przynosi CBRS operatorom komórkowym?. Firmy tradycyjne, które nie mają silnej pozycji w handlu elektronicznym, mają trudności z konkurowaniem z tymi, które ją mają. Po włamaniu do komputera, zalogowaniu się i usunięciu wszystkich niechcianych wiadomości, prawdopodobnie masz mało cierpliwości do promocji; nawet jeśli są istotne. Operatorzy telefonii komórkowej dążący do zwiększenia przepustowości skorzystają na paśmie 3,5 GHz, które na całym świecie staje się kluczowym pasmem licencji 5G.
Czy dobrze korzystasz z Pewna bramka SMSTe dwie organizacje informacyjne stworzyły wersję telewizyjną debaty w wirtualnej rzeczywistości, oznacza to, że po raz pierwszy wydarzenie informacyjne było transmitowane na żywo do zestawu słuchawkowego Samsung GearVR. Z drugiej strony, e-commerce dla tego samego zestawu sklepów łańcuchy wzrosły o prawie 180 procent w tym samym okresie. Są one zwykle dostarczane za pośrednictwem aplikacji; drugi to krótki format 360 (poniżej dwóch minut), generalnie przeznaczony do magicznego przeglądania w oknie / przeglądarce, zwykle produkowany stosunkowo szybko i tanio. ludzie są znacznie bardziej skłonni do korzystania z wiadomości tekstowych. Co robisz, gdy marka kontaktuje się z Tobą w kółko z okropnymi promocjami?. Jak działa CBRS?. Teraz wyobraź sobie, że jesteś sprzedawcą detalicznym, który nie ma świetnej pozycji w handlu elektronicznym lub, co gorsza, wcale. To doskonały sposób na budowanie silnych więzi i utrzymywanie kontaktu z klientami. Z drugiej strony, według raportu FunMobility. Klienci decydują się na program SMS firmy i zaczynają otrzymywać oferty i promocje. Czy wiadomości VR wyszły teraz poza eksperymenty i stały się potencjalnym źródłem przychodów?. W zeszłym tygodniu FCC zatwierdziła pięć firm do rozpoczęcia pierwszych komercyjnych wdrożeń usługi Citizens Broadband Radio Service (CBRS). CBRS umożliwia również inne rozwiązania, takie jak neutralne sieci hostów. Co zatem powinni zrobić tradycyjni sprzedawcy, aby konkurować?. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o konfigurowaniu SMS-ów w swojej firmie, porozmawiaj z osobą trzecią, która może przeanalizować Twoją aktualną strategię marketingową i pomóc Ci dostosować ambicje SMS-owe do jej dopasowania. Pierwsze komercyjne wdrożenia CBRS muszą działać przez co najmniej 30 kolejnych dni. Oto kilka dobrych i złych przykładów. Przestrzegając sprawdzonych metod marketingu mobilnego. Osoby robiące zakupy. Wdrożeń tych można się spodziewać już w tym roku, a AT
Zamknij